SITUAČNÍ ZPRÁVA O INKLUZIVNÍM VZDĚLÁVÁNÍ
Datum: 1. 9. 2015
Situační zpráva o inkluzivním vzdělávání popisuje aktuální informace o realizovaných či plánovaných opatření v návaznosti na schválenou novelu školského zákona § 16 (č. 82/2015 Sb., kterým se mění zákon č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání, ve znění pozdějších předpisů).

Ve zprávě jsou uvedeny dotační a rozvojové programy, jejich specifikace, přehled poskytnutých dotací v letech 2014, 2015 a předpokládané termíny vyhlášení programů na rok 2016. Další oblastí, kterou zpráva obsahuje, je aktuálně schválený Akční plán inkluzivního vzdělávání na období 2016 – 2018. Tento plán uvádí řadu opatření, která se budou realizovat v letech 2016 – 2018. Posledním bodem, kterým se zpráva zabývá, je Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání na období 2014 – 2020 s přehledem plánovaných výzev na inkluzivní vzdělávání a připravované šablony.

Situační zpráva o inkluzivním vzdělávání_MSMT
 
 
Vložila: Sara S., září 2015
Zdroj: www.msmt.cz

Další články

Autismus – nic pro slabochy! 2. dubna je den porozumění autismu

Autismus – nic pro slabochy! 2. dubna je den porozumění autismu

Možná jste viděli některý z těchto filmů - oskarový Rain Man (1988) s fenomenálním Dustinem Hoffmanem, nebo český s názvem Spolu (2022) se Štěpánem Kozubem v hlavní roli. Anebo dokument Veroniky Stehlíkové Děti úplňku (2017). Co mají všechny tyto filmy společného?...

Rodičovství s ádehádětem? Více úsilí, méně výsledků

Rodičovství s ádehádětem? Více úsilí, méně výsledků

Rodiče dětí s ADHD často čelí kritice nebo nedorozumění ze strany ostatních, kteří si mohou mylně myslet, že problematické chování dítěte je výsledkem špatné výchovy. Přitom vynakládají obvykle mnohem více energie než rodiče neurotypických dětí. Bohužel to ale není...