Semináře – Inkluzívní vzdělávání
Datum: 2. 1. 2015

ZVEME UČITELE NA SEMINÁŘE ANEB INKLUZÍVNÍ VZDĚLÁVÁNÍ V PRAXI

I v roce 2015 pro Vás připravujeme nové semináře, jež jsou akreditované MŠMT ČR v programu Dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků (DVPP). Naučíte se v nich nové metody a přístupy v práci se třídou, vytvářet a prakticky využít individuální vzdělávací plán nebo jak nastavit efektivní spolupráci mezi učitelem a asistentem pedagoga.

KRABIČKA NA CESTU – RADY, NÁPADY, ZKUŠENOSTI A INFORMACE, 18. 2. 2015

Jste učitelka/učitel na základní škole a chtěla/chtěl byste vědět, co udělat pro začlenění dítěte s postižením? Jak se připravit? Co je přínosné pro samotné dítě, jeho rodinu, pro vás jako učitele? Nabízíme seminář, který pomůže učitelům připravit se na příchod žáka se znevýhodněním do školy, třídy. Častokrát se v naší praxi setkáváme s učiteli v této situaci a vnímáme jejich obavy, potřebu informací, touhu připravit se co nejlépe na to, jak učit v nové situaci.

Více na: http://www.rytmus.org/rytmus/sites/File/kurzy/Krabicka_na_cestu_unor.pdf 

 TVORBA A VYUŽITÍ INDIVIDUÁLNÍHO VZDĚLÁVACÍHO PLÁNU, 20. 2. 2015

Individuální vzdělávací plán (IVP) je základem kvalitního vzdělávání žáků se znevýhodněním. Individuální vzdělávací plán nemůže být „formální formulář“, ale živý dokument, který při dobrém nastavení bude učiteli ku pomoci. Z IVP by učitel i rodič měli jasně vědět, co se bude žák učit a jakým způsobem. Také jakým způsobem bude hodnocen. Během kurzu se budeme zabývat také tím, jak efektivně definovat vzdělávací cíle vzhledem k individuálním potřebám žáků. Jak sestavit IVP tak, aby dosáhl formy nástroje, který vám pomůže při každodenní pedagogické práci se začleněným žákem.

Více na: www.rytmus.org/rytmus/sites/File/kurzy/IVP_unor.pdf

SPOLEČNÝ SEMINÁŘ PRO PEDAGOGY A ASISTENTY PEDAGOGA, 13. 3. 2015

Seminář nabízí učitelům a asistentům v běžných školách informace i zkušenosti, jaké jsou výhody efektivní spolupráce a komunikace mezi oběma pedagogickými pracovníky během náročného procesu práce ve třídě se začleněným žákem. Kurz je veden prožitkovou formou.

Více na: www.rytmus.org/rytmus/sites/File/kurzy/AP%2BP_brezen.pdf

 

INKLUZÍVNÍ VZDĚLÁVÁNÍ V PRAXI – S MARTINOU NOVÁKOVOU VĚNUJÍCÍ SE 7 LET ZAČLEŇOVÁNÍ ŽÁKŮ SE ZNEVÝHODNĚNÍM V BĚŽNÉ ZŠ, 26. 3. 2015

Účastníci semináře se seznámí s novým způsobem jak vzdělávat žáky v běžné ZŠ (ať už jsou ve třídě začleněni žáci se SVP či ne), ukáže jim výhody tohoto způsobu výuky a nabídne zkušenosti s touto formou výuky z praxe (včetně fotografií a videoukázky).

Více na: www.rytmus.org/…/inkluzivni_vzdelavani_v_praxi_martina_nova…

 

PROFIL NA JEDNU STRÁNKU: METODICKÉ SETKÁNÍ, 14. 5. 2015

Profil na jednu stranu je souhrn důležitých informací o dítěti či mladém člověku a o způsobech jak jej nejlépe podpořit. Může se využít i ve škole jako jeden z nástrojů, který pomáhá začlenění žáka se speciálními vzdělávacími potřebami.

Více na: www.rytmus.org/rytmus/sites/File/kurzy/PROFIL_kveten.pdf

 

V případě dotazů se obracejte na Kateřinu Mudříkovoukaterina.mudrikova@rytmus.org

Kompletní nabídku naleznete NA NAŠEM WEBU www.rytmus.org v rubrice KURZY http://www.rytmus.org/kurzy_pro_pedagogicke_pracovniky

Těšíme se na Vás!

Semináře jsou určené nejen pro pedagogy, ale i pro studenty, sociální pracovníky a rodiče.

Další články

Význam pohybových aktivit u dětí

Význam pohybových aktivit u dětí

Pojem gramotnost vnímáme hlavně v souvislosti se schopností jedince číst nebo psát. Ale v lidském životě existuje také pohybová gramotnost, jejíž základy si budujeme od raného dětství. Jedná se o základy, z kterých pak budeme stavět po celý další život. Více...